خسروبیگ نیوز(اخبار خسروبیگ)
خسروبیگ نیوز(اخبار خسروبیگ)
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 مهر 1394برچسب:, توسط kh |

به نام خداوند شمشیر وتیغ          که باران آتش درآرد زمیغ

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سومین یادواره 43 شهید دهستان خسروبیگ از توابع شهرستان کمیجان امروز 27مهرماه1394با سخنرانی فرمانده سپاه استان و با حضور خانواده معظم شهدا در این دهستان برگزار شد.

پرویز امیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیجان درباره این یادوراه به خبرنگار ایکنا گفت: این دهستان نیز مانند دیگر مناطق روستایی و شهری کشور فرزندانی پاک را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاده و شهدایی را به انقلاب و اسلام تقدیم کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیجان هدف از برگزاری یادواره شهدا را تلنگری بر روح و جسم بازماندگان و جوانان در این برهه زمانی عنوان کرد و افزود: جوانان باید بدانند که فتنه‌های دشمن همواره در کمین است و برای رهایی از دسیسه‌های بیگانگان باید به راه شهدا که راه امام(ره) و مکتب حسینی است اقتدا کنند.
امیدی اضافه کرد: از تأثیرگذاری یادواره شهدا بر افکار عمومی و جوانان نمی‌توان غافل شد، مشارکت نوجوانان و جوانان در چگونگی برگزاری یادواره‌ها و قرار گرفتن در فضای معنوی این مراسم‌ها، جوانان را به مطالعه  وصیت‌نامه شهدای معزز و پیاده‌سازی باور آنها در زندگی تشویق می‌کند.

امیدی در پایان گفت: سومین یادواره شهدای دهستان خسروبیگ ویژه 43 شهید گلگون کفن با سخنرانی سردار کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان عصر امروزدر این دهستان و با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستانی برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:04---5 آبان 1394
خوب بود

مهدی
ساعت0:54---29 مهر 1394
عالی بوددددد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.